Kaji Character Pack
Den frie sjelen fra gata — møt Kaji på banen! Denne pakken inneholder: - Karakter — Kaji - Kaji Vekstboks-billett ×5 *Hvis kjøpt, kan pakken ikke refunderes fordi den inneholder engangs-/ ikke gjenvinnbare spillgjenstander. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du allerede eier Kaji, byttes han mot et visst antall poeng. *Etter kjøpet kan du ikke kjøpe Kaji Effektiv/Legendarisk Pakke DLC. *Pakkens komponenter og salg kan endres eller avsluttes uten varsel.