Jurassic World Evolution 3: Crocodilia Coast
Den første krokodillen – med kraftigere kjeve enn tyrannosaurus rex – kommer til Jurassic World Evolution-spillserien – deinosuchus. Begeistre gjestene med 5 forhistoriske arter – deinosuchus, postosuchus, desmatosuchus, styxosaurus og shonisaurus! Hver art kommer som en komplett familieenhet og har skreddersydde samhandlinger og de første bioluminescerende skallene for den unge varianten av styxosaurus. Bygg dine egne værbitte kyststeder og utvid kystområdene med detaljert landskap, skilt, rekvisitter og plantegninger til glede for gjestene dine. Deinosuchus Denne gigantiske forhistoriske krokodillen er den første av sitt slag i Jurassic World Evolution-spillserien. Deinosuchus er et delvis akvatisk rovdyr som lurer i vannet for å overfalle byttet med et voldsomt dødsrullangrep. Den lange, brede snuten, den kraftige hale og gangen på fire bein gjør den allsidig på land og i vann. Deinosuchus er et must i de nye vanninnhegningene! Postosuchus Denne eldgamle slektningen til moderne krokodiller har mange av de samme fysiske trekkene, som robust skalle, hudpanser og en dødelig kjeve med tenner formet som dolker. Familieenheten på to bein trenger en blanding av tørre og våte omgivelser for å trives i parkene. Pass på så den ikke slipper løs – den har en tendens til å jage gjester og holde dem nede med frambeina. Desmatosuchus Skap litt ro i parken med en plantespisende fjern slektning av moderne krokodiller. Desmatosuchus har mange forsvarsmekanismer og er god til å avskrekke mulige kjøttetere med to store skulderpigger og et ryggskjold formet med to rader av beinete plater. Styxosaurus Denne plesiosaur-familieenheten er oppkalt etter den mytiske elven Styx og er den første unge arten med bioluminescerende skall i Jurassic World Evolution 3. Som et tillegg til den mannlige varianten med nye særegne mønstre og farger har den unge varianten også et sett med unike samhandlinger som gjør den til et perfekt tillegg til dine strandlinjeinspirerte lagunekonstruksjoner! Shonisaurus Fortryll lagunene med shonisaurus! Denne store ichthyosauren fra den sene triasperioden tar med seg en hel familieenhet til parken. Den helt nye unge varianten er nøye utformet for å beholde den klassiske avrundede formen med samhandlinger skreddersydd for den unike runde størrelsen. Vannlandskap Fra hytter ved vannet til promenadeplantegninger har Jurassic World Evolution 3: Crocodilia Coast-pakken alt du trenger for å bygge et fantastisk område ved strandlinjen der gjestene kan slappe av – helt til en dinosaur rømmer! Du kan også dra nytte av et komplett veggsett, rekvisitter, lys og skilt for å skape et forblåst område rundt innhegningene til de nye artene og lagunene!