Jurassic World Evolution 2
Jurassic World Evolution 2 er den etterlengtede oppfølgeren til Frontiers banebrytende administrasjonssimulator fra 2018, Jurassic World Evolution, og gir deg en helt ny historie stemmelagt av skuespillere fra Jurassic World-filmserien, med spennende nye funksjoner, fire spillvarianter og et utvidet utvalg fantastiske dinosaurer. En original Jurassic World-historie Lær hva som skal til for å drive en dinosaurpark i Campaign-modusen, en spennende og original historie som utspiller seg etter de opprivende hendelsene i Jurassic World: Fallen Kingdom. Samarbeid med kjente figurer fra filmene, som doktor Ian Malcolm (stemmelagt på engelsk av Jeff Goldblum) og Claire Dearing (stemmelagt på engelsk av Bryce Dallas Howard), og led innsatsen med å kontrollere, konservere og fange ville dinosaurer som nå løper løpsk rundt omkring i USA. Skap din egen Jurassic World Ta kontroll med dypere administrasjonsverktøy og kreative muligheter. Konstruer en rekke nye bygninger, lei inn forskere, og utform parken så den tilfredsstiller behovene til både gjestene og dinosaurene. Slipp kreativiteten løs i sandkassemodus, eller test ferdighetene dine i utfordringsmodus, der du drar til forskjellige steder og omgivelser. Lek deg i Chaos Theory Spill gjennom viktige øyeblikk fra filmene ... med en tvist. Prøv deg på «hva om»-scenarier fra de kjente Jurassic World- og Jurassic Park-filmene, der alt som skjer foregår på steder fra de fem filmene. Kast deg ut i Jurassic World-serien, og se hvordan hendelsene utfolder seg når du tar kontrollen. Utforsk fantastiske dinosaurer Over 75 forskjellige arter våkner til liv i Jurassic World Evolution 2, inkludert de etterspurte flyveøglene og dinosaurer i havet. Disse dyrene føles mer levende enn noensinne, mens de kontrollerer territoriene sine, kjemper om dominans og reagerer intelligent på verden rundt seg. Bruk bioteknologi til å tilpasse dinosaurene med nye farger, og endre genomene deres for å låse opp trekk.