Julekampkart til Minecraft
Samle venner og familie til noen vennskapelige nappetak i Minecraft-stil i dette spesielle julekampkartet. Jo flere dere er, desto bedre! Dette er garantert morsommere enn å late som om du liker sokkene du fikk av onkelen din. Bare tilgjengelig for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).