Jokeren
Jokeren er uforutsigbar, voldelig og utrolig farlig. Han er legemliggjørelsen av kaos. Han har drept en Robin, forkrøplet Batgirl og torturert og myrdet utallige mennesker i DC-universet. Og nå er han det nyeste tilskuddet i arenaen i Mortal Kombat.