Jegerstemme: Kagami
Innhold: – Jegerstemme: Kagami Kagami er en mektig kriger, en mester med to sverd og sjef for Royal Secret Service. Han ble født i Kamura og trente sammen med mester Utsushi før han reiste til kongeriket og skapte seg et navn på slagmarken. (Kagami er en original figur som ikke er med i spillet.) Endre jegerens stemme med denne spesielle stemmen! – Stemmer tas i bruk ved å velge Change Appearance i Item Box. De kan også tas i bruk når du lager en figur. – Denne gjenstanden endrer figurens stemme uten at det påvirker verdier eller ferdigheter.