JCB DLC
Utvid spillopplevelsen din med den nye offisielle utvidelsen for Farming Simulator! Denne DLC-pakken inneholder 5 nye kjøretøy og 6 nye utstyr med JCB-merket! Når du har lastet det ekstra innholdet, vil det være tilgjengelig i butikken i spillet. Sørg for at du har nok midler til å kjøpe det.