Coatsink, Thunderful PublishingStrategi
The contents of the bundle will be unlocked on the bundle's release day. Explore infinite new shores and capture the moments in style with ISLANDERS: New Shores and 10 Photo Mode Filters. Included: ISLANDERS: New Shores - Build your island retreat in a calm, minimalist world with exciting new features that keep the classic charm while inspiring fresh creativity. ISLANDERS: New Shores Photo Filter Pack - Add new layers to photo mode with 10 fresh filters to capture the moment with.