Afil GamesPuslespill og quiz
Step into a bundle where puzzles mix magic and flavor. Conjure enchanted paths in Mystic Pathways and its sparkling sequel Crystal Quest, then turn up the heat in the kitchen with Fit and Fry and Fit and Fry: Organized Chef, where every ingredient has its place. Finally, embrace chaos in Infernitos: Fiery Dishes, where serving customers in hell becomes a devilish challenge. With fantasy, food, and fiery logic, this collection delivers a feast of clever puzzles and unique worlds.