Impact Winter
«Hjelpen kommer, om 30 dager…» En mystisk radiosending hevder at hjelpen er på vei. Du er Jacob Solomon, lederen av en provisorisk gruppe som prøver å overleve i vaken av et ødeleggende sammenstøt med en asteroide. Verden, slik du en gang kjente den, er nå borte – nedgravd under den konstante snøen. Målet ditt: Holde partnerne dine i live, frem til redningen kommer. Redning om 30 dager: Gjenoppdag overlevelsessjangeren: Planlegg for å prøve å minske nedtellingen til redningen kommer. Hold gruppen din i live og bruke talentene deres i kampen om å overleve i kulden. En gripende, brutal og uforutsigbar verden: Overlev and farlig vinter, vekket til live av en unik grafisk stil.