IKE-aramba!
Når du trodde du endelig var ferdig med å redningstjenester, så er det opp til deg å redde Ike! I dette helt nye eventyret, redd Ike og hopp over tilsynelatende uendelig med avgrunner mens du reiser gjennom en helt del av Quadwrangle Manor. Flere finurlige utfordringer venter, så last ned denne pakken i dag!