Idol Pack
Legg nye knusende avstandsvåpen til arsenalet. Kontroller fiendene ved å forbanne, fryse, tilkalle og omringe dem. I tillegg til kraften til Idols, låser du opp 8 bro-tastiske hjelmer og en ny Ultimate.