Hunting Simulator 2: Elite Edition
Hunting Simulator 2 Elite Edition inkluderer fullversjon av spillet og alt av ekstrainnhold: – En ny spillmodus med kampanjen «A Ranger’s Life» – En Browning-rifle og en høykaliber Winchester-rifle med sylinderlås for større vilt – Åtte offisielle Beretta-haglgevær til jakt på vannfugl, inkludert Beretta Model 486, et luksuriøst haglgevær designet av Marc Newson – Fire komplette offisielle antrekk fra Browning – Permanent jaktkort for bjørn Jaktsesongen er i gang! Utrust deg med det beste av offisielle våpen og utstyr, gå ut på tur i fantastiske naturomgivelser sammen med hunden din og søk etter forskjellige dyrearter i en åpen verden i denne jaktsimulatoren.