Horizon Chase Turbo
EN HYLLEST TIL KLASSISKE ARKADEBILSPILL Horizon Chase Turbo er et bilspill inspirert av 80- og 90-tallets storheter, som: Out Run, Top Gear og Rush. Det gjenskaper arkadespilling med frie fartsgrenser fulle av moro. LOKAL FLERSPILLER ER TILBAKE Horizon Chase Turbo har flerspillermodus med delt skjerm i alle modusene. Gjenopplev de gamle dagene da man satt oppe og spilte med venner hele natten. 16-BITERS GRAFIKK MED EN VRI Horizon Chase Turbo har en retrosjel i en moderne kropp. Kjør bilen gjennom ekstraordinære steder, se solnedgangen, motstå regn, snø og sandstormer, ja, til og med vulkanutbrudd. LEGENDEN BARRY LEITCH Horizon Chase Turbo presenterer Barry Leitch, musikeren bak soundtrackene til de klassiske bilspillene Lotus Turbo Challenge, Top Gear og Rush.