Holmer DLC
Utvid spillopplevelsen din med en ny offisiell utvidelse for Farming Simulator 15! Holmer DLC-pakken inneholder 2 splitter nye kjøretøyer og 7 landbruksutstyr fra Holmer, Bergmann og Zunhammer: en sukkerbeterhøster, systemkjøretøy med flere moduler og mer. Når det er lastet ned, vil det ekstra innholdet være tilgjengelig i butikken i spillet. Sørg for at du har nok midler til å kjøpe maskineriet.