Spill den første delen av HITMAN gratis, og blir en mesterlig snikmorder. Det første området i spillet er et hemmelig treningsanlegg, der spillerne for første gang tar på seg rollen som Agent 47 og må lære hva det vil si å være agent for International Contract Agency. Alle som laster ned spillet gratis, får full tilgang til alt av innhold i området ICA Facility: - 2 historieoppdrag, inkludert alle filmsekvensene - 2 Escalations Contracts - 40+ utfordringer - 17 prestasjoner Obs! Den lagrede fremdriften din blir overført til fullversjonen av spillet dersom du kjøper dette.