Bli agent 47 og opplev starten på World of Assassination-trilogien GRATIS. Du starter reisen som rekrutt og møter veilederen din i treningsleiren for å bli ICA-agent. Nå er du klar for action. Du må opprette en gratis IOI-konto og motta oppdateringer fra IO Interactive for å få tilgang til enkelte deler av innholdet.