Sommer-bonusepisoden er tilgjengelig for spillere som allerede har Den fullstendige opplevelsen, eller eier kombinasjonen av Intropakken og Oppgraderingspakken, uten ekstra kostnad. For alle andre spillere, kan Sommer-bonusepisoden kjøpes individuelt senere i sesongen, sammen med et tredje bonusoppdrag til et fastsatt beløp. Eiere av Den fullstendige opplevelsen og Oppgraderingspakken vil få tilgang på det tredje bonusoppdraget uten ekstra kostnad. Med to separate ICA-oppdrag, Sommerbonus-episoden byr på Agent 47 første tur til både Sapienza og Marrakesh og er helt separat fra hovedhistorien. Disse artige oppdragene gir spillere en rekke med nye utfordringer og muligheter for underholdning i spillet, pluss nye områder for Escalation Contracts og Elusive Targets. THE ICON: Når Sapienze blir invadert av et filmproduksjonsselskap som filmer en ny sci-fi-storfilm, må Agent 47 «pensjonere» en del av produksjonsteamet under forberedelsene til en av filmens store scener om natten på bytorget. A HOUSE BUILT ON SAND: Satt i de livlige nattesmarkedene til Marrakesh. En muldvarp fra et større byggefirma skal til å selge hemmeligheter til en rival. Agent 47 får jobben med å sørge for at informasjonen ikke kommer så langt.