Med oppgraderingspakken til HITMAN får du tilgang på alle steder, alt fremtidig innhold, Contracts Mode og ekstra spilloppdateringer Resterende innhold vil bli lansert som seks utgivelser, periodevis spredt utover 2016, f.o.m. april 2016. Kan kun kjøpes og brukes om du har intropakken til HITMAN. Som Agent 47 må du utføre attentat på mektige og høyprofilerte mål på forskjellig eksotiske steder rundt i verden. Med oppgraderingspakken til HITMAN får du tilgang på alle steder, fremtidig innhold, Contracts Mode og ekstra spilloppdateringer.