I jakten på to mål, utfordrer "Gilded Cage"-oppdraget spillere til å eliminere privatbankieren Claus Strandberg, som har forankret seg i det sikre, svenske konsulatet og krigsgeneralen Reza Zaydan, som er beskyttet av elitesoldatene sine som har tatt over en forlatt skole. Fra de travle basarene og det sprudlende markedet, til de sinte folkemengdene som skriker om rettferdighet uten for det svenske konsulatet, Marrakesh gir HITMAN-spillere fristelsen ved kikking og spenningen bak infiltrering.