Hitman HD Enhanced Collection
Verdens beste snikmorder er tilbake, nå i heftige 4K og med 60 fps. Nå tilgjengelig på Xbox One for første gang - I Blood Money HD og Absolution HD tas rollen som Agent 47 til helt nye høyder. Hitman: Blood Money HD - Når snikmordere fra Agent 47s byrå, ICA, blir drept i en rekke attentater, tyder det på at et større og mektigere byrå har meldt sin ankomst. 47 mistenker at han kan være et potensielt mål og reiser til USA for å forberede seg på et blodig eventyr. Hitman: Absolution HD - Forrådt av byrået og jaktet på av politiet må Agent 47 ta seg gjennom en korrupt og syk verden i jakten på å bli renvasket. Prøv den ultimate Hitman HD-opplevelsen nå!