Episode 1: Paris utspiller seg under det glamorøse Sanguine-moteshowet på eksklusive Palais de Walewska under beskyttelse av private livvakter. Du må infiltrere det storslagne godset og deretter finne og eliminere både Viktor Novikov og partneren Dalia Margolis, som er vertskap for evenementet. Disse to gåtefulle berømthetene er to av lederne for den mystiske forbryterorganisasjonen IAGO, som befatter seg med ulovlig salg av de mest dyrebare hemmelighetene til den internasjonale eliten. Episode 1: Paris inneholder oppdraget i hovedhistorien og mulighetene denne medfører, og dessuten våpen, forkledninger, gjenstander og liveinnhold som Escalation Contracts og Featured Contracts.