HITMAN 2 - Spesialoppdragspakke 1 inneholder to nye spesialoppdrag du kan spille i HITMAN 2. Oppdragene, «Embrace of the Serpent» og «Illusions of Grandeur», tar Agent 47 med til Santa Fortuna og Mumbai og er atskilt fra hovedhistorien. Inkludert i Expansion-pakke 1 og Expansion-pass. Forutsetter fullversjonen av HITMAN 2.