Hell is Us - Secret Code
Skaff deg DLC-en Secret Code og andre bonuser ved å velge Deluxe Edition av Hell is Us. Når du har DLC-en Secret Code, starter du eventyret med en mystisk nøkkel i lommen. Hvis det finnes en nøkkel, må det finnes en lås. Det er opp til deg å finne den.