Headspun
Headspun er et FMV/Adventure hybridsett i Cortex. En verden i Theo Kavinsky's ødelagte hjerne. Etter å ha våknet fra fem ukers koma, opplever Theo at livet hans er i forfall. Han har ingen minner om ulykken, og det blir oppgaven for Ted og Teddy, den bevisste og den underbevisste stemmen i hodet hans, å finne ut hva som skjedde og få livet tilbake på rett spor. Headspun er et spill om å rekapitulere, oppdage, og den evig pågående kampen mellom fornuft og følelser.