Harran Ranger-samlepakke
Gi de intetanende bandittene det de fortjener, som Harran Ranger! Ta på den nye kamuflasjedrakten, utfør hodeskudd med den eksklusive Ranger Bow, og patruljer landsbygden i Pathfinderen. Harran Ranger-samlepakken inneholder: En ny lakkering til buggyen, en ny figurdrakt, en ny våpentegning og fire piltegninger. Obs: Dette innholdet krever utvidelsespakken Dying Light: The Following.