Handler's muntre sambakostyme
Skaff deg Handler's Costume i Monster Hunter: World. Med dette snertne antrekket gir Handler din neste jakt litt ekstra farge! Handler gi litt farge til Du får tilgang til den fra Housekeeper-menyen i Your Room.