Halo 4
Versjonen for forespørselsbaserte spill støtter engelsk.Master Chief er tilbake og kjemper mot ondskap og ødeleggelse. Han har forlist på en mystisk planet og står overfor nye fiender og dødelig teknologi. Universet blir aldri det samme igjen. La deg verve om bord på Infinity og opplev Halos opprinnelige multiplayer og Spartan ops – innovative, episodebaserte og fiksjonsbaserte samarbeidsoppdrag.