Halloween-kampkart til Minecraft
Skrem vennene dine fra vettet i dette skumle nye kartet til kampminispillet. Kartet, som er laget med halloween-tekstursettet, er et skikkelig nifst tilskudd til kartsamlingen din. Bare tilgjengelig for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).