Gunzerker Madness-pakken
Oppgrader spillopplevelsen som hvelvjeger med en rykende fersk stil! Denne pakken inneholder El Diablo-hodet og Mess With The Bull-temaet for gunzerkeren – du finner dem i menyen der du tilpasser figurene! Dette materialet er ikke inkludert i Season Pass.