Gunzerker Domination-pakken
Oppgrader spillopplevelsen som hvelvjeger med en rykende fersk stil! Denne pakken inneholder Major Malfunction-hodet og In the Trenches-temaet for gunzerkeren – du finner dem i menyen der du tilpasser figurene! Dette materialet er ikke inkludert i Season Pass.