Guitar Hero Live
Ett spill, to måter å spille på. I den første, GH Live, kan du spille for et ekte publikum og få den samme intense følelsen som å stå på scenen på ordentlig. Den andre spillvarianten, GHTV, er verdens første spillbare musikkvideonettverk, der du kan spille til offisielle musikkvideoer og konkurrere mot venner.