Grim Legends Bundle
Bli med til et fortryllende rike fylt av mørke skoger, forbudte templer og forlatte slott, og redd tvillingsøsteren din. Fortsett sagaen i Ørneriket, der en mystisk sykdom forårsaket av svart magi truer livet til dronningen og hennes nyfødte barn. En verden med Grim Legends venter!