Gresk mytologi-mash-up
I denne mash-up-pakken til Minecraft kan du leke deg med mytiske Hellas! Greske guder, fantasiskapninger og episke steder – du finner alt dette i denne unike verdenen. Vi har til og med laget et skreddersydd tekstursett og tematisert brukergrensesnitt, og pakket alt inn i orkestermusikk. Det er slikt det blir legender av, så dra og skap din egen!