Graveyard Keeper
Graveyard Keeper er årets mest unøyaktige, middelalderske administrasjonssimulator. Bygg og administrer din egen kirkegård, mens du finner snarveiene til kostnadskutt, utvider til underholdningsbransjen med heksebrennende festivaler og skremmer de lokale til å gå i kirken. Dette er et spill som handler om kapitalisme og det å gjøre alt for en blomstrende butikk. Møt etiske dilemma. Vil du virkelig bruke penger på ordentlig pølsekjøtt for festivalen, når du har så mange ressurser rundt deg? Samle verdifulle ressurser og bygg nye elementer. Utvid kirkegården til en blomstrende butikk, start innsamlingen av verdifulle ressurser som ligger spredd overalt rundt deg og utforsk det landet har å tilby. Dann forretningsallianser. Disse døde kroppene trenger vel ikke alt det blodet, ikke sant? Hvorfor ikke selge det til noen som kan bruke det. Samme gjelder kroppsdelene. Hei, vi kaller det bare effektiv resirkulering! Utforsk mysteriøse fangehull. Ingen middelaldersk spill er fullstendig uten fangehull. Ta en tur ut i det ukjente og finn nyttige og nye ingredienser som kan (eller ikke) forgifte en hel gjeng av lokale innbyggere. Kapitalisme.