Golf With Your Friends
Hva har man vel venner til, om ikke for å spille golf med! I Golf With Your Friends kan du spille kjapp, spennende, simultan minigolf på en rekke baner for opptil 12 spillere! Dette får du: Flerspiller med 12 spillere! Sørg for at du har trent deg opp når du møter opptil 11 andre golfere til dyst i nettbasert flerspiller. Temabaserte baner! Kom i gang med beinharde golfdueller på temabaserte baner! Vinn byttet i sjørøverskipet, gå til krig mot markene på markebanen, eller slå en albatross på antikkbanen. Power-ups! Gi vennene dine noe å bryne seg på ved å fange ballen deres i honning, fryse den eller gjøre den om til en terning. Tre spillmoduser! Slå i gang i klassisk minigolf, sett ballen i kurven i «Hoops», eller bytt ut hullene med mål i «Hockey». Tilpasninger! Gjør fairwayen om til en catwalk med stilige hatter, flytebøyer og spor til ballen din!