Golden Guns-våpenpakke
Kan brukes i solospillet i Red Dead Redemption. Spilleren som bruker Golden Guns får mer Fame for hvert drap.Jo mer Fame du får, jo flere sideoppdrag blir tilgjengelige.Du får flere muligheter til å duellere og flere kidnappede folk å redde, og du kan bestikke lovens menn billigere.