En stor del av kokainen i Santa Blanca kommer fra Peru via en ukjent rute. En karismatisk mexicansk forretningskvinne ved navn La Cabra er hovedmålet ditt. Let etter etterretningsinformasjon, spor opp La Cabra og eliminer de peruanske forbindelsene. – Ødelegg forbindelsene mellom Santa Blanca og de peruanske kartellene i 3 eksklusive oppdrag i det bolivianske høylandet.