Laget ditt blir jaget av tidligere spesialstyrker som har dannet sin egen hær, og må kjempe hardere enn noen gang for å fullføre oppdraget. – Kjemp mot en mektig ny fiende, lær nye ferdigheter og lås opp eksklusive våpen for å fullføre oppdraget.