Ghost of a Tale
Ghost of a Tale er historien om en modig musikermus ved navn Tilo som legger ut på et farlig oppdrag. Målet er å flykte fra fengselet i Dwindling Heights Keep og finne ut hva som skjedde med Tilos store kjærlighet Merra. Handlingen er lagt til en middelalderverden som utelukkende er befolket av dyr. Spillet er en kombinasjon av klassisk eventyr, action-RPG og utforskningsspill, og den visuelle stilen er rik og fengslende. Ghost of a Tale gir deg en episk, men likevel intim fortelling. Bevæpnet med musens sniketalent, smidighet og evne til å skjule seg – og dessuten kjærlighet til musikk – må du utforske tårnene og katakombene i Dwindling Heights Keep mens du styrer unna farer og avdekker stedets hemmeligheter. Dwindling Heights er et farlig sted for en liten mus, og Tilo er ikke akkurat en slåsskjempe. Når du står ansikt til ansikt med fiender som er dobbelt så store som deg, er det kløkt og smidighet du må sette din lit til. Snakk med dyrene du møter, og få deg allierte og fiender, og ikke la noe være uprøvd i jakten på Merra.