Genesa Character Pack
Møt Genesa, den høyytelses androiden med essensen av Nomed‑teknologi! Opplev Genesas allsidighet som guard og forward gjennom modusbytte‑systemet! Denne pakken inneholder: ‑ Karakter — Genesa ‑ Genesa Vekstboks‑billett ×5 *Hvis kjøpt, kan pakken ikke refunderes fordi den inneholder engangs‑/ ikke gjenvinnbare spillgjenstander. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Genesa mot et visst antall poeng.