Generation Zero: Radical Vanity Pack
Forhåndsbestill og motta Generation Zero: Radical Vanity Pack. Ta stilen din til nye høyder med 12 valgfrie tilpasningsmuligheter for utseendet ditt! Piff opp karakteren din med de kuleste skjortene, lekreste skoene og et tøft pannebånd – alle gjenstandene er en del av et eget forhåndsbestillingstilbud og lar deg skape din egen 80-talls look.