Östertörn-våpensamlingen er nå utvidet med nye våpen fra Øst-Europa! Bruk dem for å bekjempe dødelige maskiner og oppildne motstandsbevegelsen! «Eastern European Weapons»-pakken gir deg: Volkov-pistolen – det vanligste håndvåpenet brukt gjennom den kalde krigen. Halvautomatisk, lett og enkel å håndtere. Vosa vz. 68 – tsjekkoslovakisk maskinpistol brukt av spesialstyrkeenheter. Mer håndterlig enn tradisjonelle maskinpistoler, men like dødelig! PM-71-maskingevær – et av de mest populære maskingeværene i det østlige Europa. Mye ild, lang rekkevidde, mye skade. Vintovka 1891 – klassisk rifle designet på 1800-tallet. Fremdeles brukt av snikskyttere på 1980-tallet. Best for presise skudd! Og husk: Å leve er å vinne!