Hva funker best for å skille seg ut i Östertörn? Få litt farge i livet (og på geværet ditt)! Denne nedlastingen gir deg 15 våpenskins spesielt laget for å gi deg litt ekstra visuelt trøkk. Med denne nedlastingen kan du velge mellom 15 våpenskins laget til: Kvm 89 Kvm 59 x2 Pansarvärnsgevär 90 (Pvg 90) x2 «Älgstudsare» Hunting Rifle x2 Klaucke 17 Sjöqvist Semi-Auto AI-76 x2 Meusser Hunting Rifle Granatgevär m/49 Automatgevär 5 (AG 5) 12G pumpehagle Bruk et kamuflasjemønster på våpenet ditt med et våpenskin, og skyt maskinene med stil!