Gena Figurpakke
Kjenn teknologiets kant på streetbasket! Det siste medlemmet av Re:Union, Gena, er her! Dette pakken inneholder: - Karakter – Gena - Gena Growth Box‑billett × 5 * Ved kjøp kan ikke pakken refunderes da den inneholder engangs-/engangsbruk‑gjenstander i spillet som ikke kan gjenvinnes. * Ved kjøp sendes pakken til meldingsboksen. * Hvis du allerede eier Gena, blir Gena byttet mot et visst antall poeng. * Etter kjøp kan du ikke kjøpe Gena Efficient/Legendary Pack DLC. * Pakkeinnhold og salg kan endres eller avsluttes uten varsel.