Gena Effektiv Pakke
Kjenn teknologiets rand på streetbasket! Det siste medlemmet av Re:Union, Gena, er her! Denne pakken inneholder: - Karakter – Gena - 125 Poeng - Gena Hår Nr.3 - Gena Tema Nr.3 - Gena Navneskilt - Gena Growth Box‑billett ×15 - Gena FS Platina‑pakke ×3 * Ved kjøp kan ikke pakken refunderes, ettersom den inneholder engangs / engangsbruk‑gjenstander i spillet som ikke kan gjenopprettes. * Etter kjøp sendes pakken til meldingsboksen. * Hvis du allerede eier Gena, blir Gena byttet mot et visst antall poeng. * Etter kjøpet kan du ikke kjøpe DLC‑pakken Gena Character/Legendary Pack. * Pakkeinnhold og salg kan endres eller avsluttes uten varsel.