Gargos
Gargos har ventet tålmodig i hundrevis av år siden forrige nederlag, men nå skal endelig planene hans iverksettes. Med det astrale planet underkuet begynner den største av alle skyggelordene sitt angrep på jorden! Kast deg inn i kampen med et brutalt arsenal av langtrekkende våpen, dimensjonale krefter, flyging og evnen til å tilkalle og kommandere to typer undersåtter til å hjelpe deg med erobringen.