GameStop Warped Weapon Challenge
Vinneren av GameStop Warped Weapon Challenge, The Polarizer, er et kraftig magnetgevær som kan magnetisere mennesker og trekke dem mot geværet. Deretter kan du reversere polariteten for å skape en eksplosjon av mennesker!