Fully Loaded Rallycross Pack
Fully Loaded Rallycross Pack inneholder Mini Classic Rallycross, låst opp og oppgradert fra begynnelsen av spillet. Denne pakken inneholder et eksklusivt symbol og en unik ingeniør med fordeler.