Full brillepakke
Denne DLC'n inkluderer briller for alle figurene. Når de er valgt, vil figuren bruke brillene under kampen. Totalt 104 briller er inkludert. PS. Dette DLC elementet er en kombinasjon av brillepakkene nr. 1-4. Denne brillepakken kan bli kjøpt separat.